Re : In Brussel zie ik iets ontstaan in het zuiden

Bericht van: Gert (S-L-Houtem in O-Vl) , 02-06-2008 14:56 

Het lijkt idd snel te gaan.

En ik heb een leuk zicht vanop het 24e

Eerste buien komen tot ontwikkeling boven Wallonië en Ruhrgb   ( 1417)
Tom (Nijmegen) -- 02-06-2008 14:00
Re : Let op bui in zuidoosten Belgie; SC?   ( 1006)
WilcoS (Dordrecht) -- 02-06-2008 14:04
Re : Mogelijk 2 stuks vlak bij elkaar, mogelijk verdwijnt er   ( 855)
WilcoS (Dordrecht) -- 02-06-2008 14:06
Re : Mogelijk 2 stuks vlak bij elkaar, mogelijk verdwijnt er   ( 807)
leviathanfd (Heerlen) -- 02-06-2008 14:09
Re : Mogelijk 2 stuks vlak bij elkaar, mogelijk verdwijnt er   ( 760)
Trudy (Koudum-Friesland) -- 02-06-2008 14:13
Re : Lijken supercells (in ontwikkeling)   ( 829)
WilcoS (Dordrecht) -- 02-06-2008 14:15
  Misschien clustering buien in het uiterste ZO Belgica.  
WilcoS (Dordrecht) -- 02-06-2008 14:19
Inmiddels minder georganiseerd, het begin was er!!   ( 717)
WilcoS (Dordrecht) -- 02-06-2008 14:42
  Hij ligt op koers hé?  
Takkie (Amstelveen) -- 02-06-2008 14:18
Ik doe als eerste aanspraak op die bui in het Ruhrgebied en   ( 622)
Takkie (Amstelveen) -- 02-06-2008 15:44
Ten noorden daarvan ook al omhoog schietende wolken!   ( 840)
Robin (Barendrecht) -- 02-06-2008 14:22
Re : Eerste buien komen tot ontwikkeling boven Wallonië en Ruhrgb   ( 815)
Rogier(Doesburg) -- 02-06-2008 14:25
Zijn er hier ook radar beelden beschikbaar   ( 714)
Frank (Zwolle) -- 02-06-2008 14:24
Re : Zijn er hier ook radar beelden beschikbaar   ( 721)
WilcoS (Dordrecht) -- 02-06-2008 14:25
Buien activeren snel nu..   ( 616)
Jim (Voorburg) -- 02-06-2008 14:54
Re : In Brussel zie ik iets ontstaan in het zuiden   ( 656)
Gert (S-L-Houtem in O-Vl) -- 02-06-2008 14:56
Re : Plopperdeplop! 't is pannenkoekenbak   ( 919)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 02-06-2008 14:24
Re : Plopperdeplop! 't is pannenkoekenbak   ( 715)
Cookie (Ninove) -- 02-06-2008 14:40
Bowecho?   ( 679)
leviathanfd (Heerlen) -- 02-06-2008 14:29