Re : dit kan je niet menen ! 🙁

Bericht van: Erik (St-Amands/Klein Brabant) , 02-06-2008 15:35 

0.2 puntjes te kort voor een medaille, man man kan het nog closer ?
A good bike ride fixes everything.

Uitslag Weerpoll mei '08   ( 1053)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 02-06-2008 14:23
Op de valreep...   ( 606)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 02-06-2008 14:59
Re : dit kan je niet menen ! 🙁   ( 603)
Erik (St-Amands/Klein Brabant) ( 7m) -- 02-06-2008 15:35
Re : dit kan je niet menen ! 🙁   ( 571)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 02-06-2008 15:57
Re : dit kan je niet menen ! 🙁   ( 554)
Erik (St-Amands/Klein Brabant) ( 7m) -- 02-06-2008 16:51
Protest!   ( 699)
Niek (Enschede) -- 02-06-2008 14:50
Re : Protest!   ( 656)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 02-06-2008 14:54
Re : Protest!   ( 684)
Rob Sluijter (De Bilt) -- 02-06-2008 14:58
Re : Dankje + klein tikfoutje   ( 661)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 02-06-2008 15:01
Misschien is het voortaan...   ( 574)
Victor (Varsseveld) ( 19m) -- 02-06-2008 15:36
Jammer, geen tweede medaille.   ( 642)
Dimitri (Oostende) -- 02-06-2008 14:32
Re : Jammer, geen tweede medaille.   ( 579)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 02-06-2008 14:34
Re : Jammer, geen tweede medaille.   ( 617)
Dimitri (Oostende) -- 02-06-2008 14:44