Spectaculair mooie lucht!

Bericht van: Vico(Helmond) , 02-06-2008 21:04 

Zojuist boven Helmond, wind trekt nu flink aan en het wordt aardedonker. Geen lichtshow of geluid tot nu toe!




Nieuwe ontwikkeling....   ( 803)
Vico(Helmond) -- 02-06-2008 20:28
Re : Nieuwe ontwikkeling....   ( 830)
Vico(Helmond) -- 02-06-2008 20:31
Spectaculair mooie lucht!   ( 908)
Vico(Helmond) -- 02-06-2008 21:04
Re : Spectaculair mooie lucht!   ( 556)
Vico(Helmond) -- 02-06-2008 21:15