Yep, lekker zonnetje momenteel

Bericht van: Jan Gerke (Damwoude) , 03-06-2008 08:11 

Buien? Regen? wat is dat?!
De Visbak geeft en de Visbak neemt

Niks nada noppes niente   ( 2885)
Ronald (Groningen) -- 03-06-2008 08:05
Troost je, hier ook niets noppes nada   ( 823)
Niek (Enschede) -- 03-06-2008 08:16
Noord-Twente wel heftig onweer   ( 736)
Vincent (Westerhaar, Ov) -- 03-06-2008 08:38
Re : Troost je, hier ook niets noppes nada   ( 774)
tukkertje (enschede) -- 03-06-2008 08:32
Het is toch niet te geloven dit!!   ( 1131)
Niek (Enschede) -- 03-06-2008 08:25
Re : Het is toch niet te geloven dit!!   ( 719)
Astrid(Losser) -- 03-06-2008 09:17
Re : Het is toch niet te geloven dit!!   ( 710)
Wouter (Heist aan zee) ( 1m) -- 03-06-2008 09:36
Re : Het is toch niet te geloven dit!!   ( 639)
Astrid(Losser) -- 03-06-2008 11:02
Re : Het is toch niet te geloven dit!!   ( 674)
Niek (Enschede) -- 03-06-2008 09:56
Re : Het is toch niet te geloven dit!!   ( 680)
Astrid(Losser) -- 03-06-2008 11:00
Re : Niks nada noppes niente   ( 804)
Robin (vlaardingen oost) -- 03-06-2008 08:25
Ben ik tóch nog te   ( 754)
Johan R (Sleen) -- 03-06-2008 08:30
Echt een drama!!!!!   ( 1019)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 03-06-2008 08:18
Ik zet mijn cactussen maar weer vrolijk buiten   ( 733)
Rachid (Groningen) -- 03-06-2008 08:30
Yep, lekker zonnetje momenteel   ( 734)
Jan Gerke (Damwoude) -- 03-06-2008 08:11