Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : een schip: leuk idee!
Bericht van: Ridwan (Maasland) , 03-06-2008 15:40
Wat dacht je van een groot schip waarop veel mensen kunnen werken en dat op de Noordzee vaart?
Quote selectie
Juli in Parijs: 23.9°C over 1961-1990, projectie 2026: 27.2°C
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Ensemble GFS0306: oper+control hoopvol op termijn
(
1352)
Sjoerd (Leiden centrum)
(
13m)
-- 03-06-2008 14:33
Wat vind je er zo hoopvol aan?
(
828)
bart (amsterdam) -- 03-06-2008 14:38
Ik had niet helemaal goed gelezen.. jij gaat voor de oper...
(
810)
bart (amsterdam) -- 03-06-2008 14:40
Ik snak naar wat zon, Tact 16°, wederom zonloze dag
(
650)
Chris vd Bos (Haarlem)
(
-3m)
-- 03-06-2008 15:23
Tact 23.5°C half bewolkt Rv 66%
(
540)
Bert(Apeldoorn) -- 03-06-2008 15:27
Re : Tact 23.5°C half bewolkt Rv 66%
(
554)
Chris vd Bos (Haarlem)
(
-3m)
-- 03-06-2008 15:36
Re : een schip: leuk idee!
(
573)
Ridwan (Maasland) -- 03-06-2008 15:40
Re : een schip: leuk idee!
(
519)
Chris vd Bos (Haarlem)
(
-3m)
-- 03-06-2008 15:44
Re : Hier blauw en een Tact 21°C
(
777)
Sjoerd (Leiden centrum)
(
13m)
-- 03-06-2008 15:50
Re : Het wordt tijd dat ze wat haast maken met die plannen
(
528)
Richard (Den Haag) -- 03-06-2008 16:11
Tot de 7e wel aardig, met weer een herkansing op water.
(
672)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 03-06-2008 15:15