Gaat hard ineens, maar voor hier helaas allemaal net allemaa

Bericht van: Jeroen(Hoorn) , 26-07-2008 15:29 

stroomafwaarts. stroomopwaarts zit allemaal nog in Dld en ook niet direct in de richting voor hier. Maarja kan nog. 🙂

De *kleine* bui bij Breda   ( 1303)
Kevin (De Heen) -- 26-07-2008 15:26
Re : Gaat lekker indd...🙂   ( 702)
Youri (Zoetermeer) -- 26-07-2008 15:38
Re : Gaat lekker indd...🙂   ( 817)
Kevin (De Heen) -- 26-07-2008 15:41
Tilburg, volgens de radar.   ( 706)
Roel - Sleeuwijk N-Br -- 26-07-2008 15:32
Re : Tilburg, volgens de radar.   ( 735)
Ron Hank -- 26-07-2008 16:08
Gaat hard ineens, maar voor hier helaas allemaal net allemaa   ( 753)
Jeroen(Hoorn) ( -2m) -- 26-07-2008 15:29
Update: MAMATUS !   ( 1136)
Kevin (De Heen) -- 26-07-2008 15:37