Hier zonnig...

Bericht van: Robbin (Steenbergen) , 26-07-2008 17:44 

met aan de oostzijde wel wat bewolking zichtbaar maar na lange na geen zwarte bewolking...

De exoten, genieten van dit weer... 🙂








wij hier weer geen onweer!!   ( 743)
Jannes (Roodeschool--) -- 26-07-2008 17:38
Re : wij hier weer geen onweer!!   ( 677)
Frank (Landsmeer) -- 26-07-2008 17:41
Hier zonnig...   ( 913)
Robbin (Steenbergen) ( 2m) -- 26-07-2008 17:44
Re : Hier zonnig...   ( 855)
jacco hardenberg -- 26-07-2008 18:01
Hier nu wel constant gedonder hoorbaar   ( 637)
Erik (Veendam) -- 26-07-2008 17:53