Flinke regenbui nu en harde klappen

Bericht van: tukkertje (enschede) , 26-07-2008 19:46 

En het gaat nu dan ook eindelijk echt los in enschede. Volgens de radar kan dit zeker wel even een uurtje duren. Hoop dat t dan meteen wat is afgekoeld want lekker is anders

Flinke regenbui nu en harde klappen   ( 806)
tukkertje (enschede) -- 26-07-2008 19:46
Re : vanuit Almelo een mooi aanzicht   ( 1014)
Richard (Almelo) -- 26-07-2008 19:55
Zeer mooi Richard! Heb vandaag het nodige   ( 847)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 26-07-2008 20:07
Leuke shelf hier nu te zien   ( 760)
Ewald (Almelo) -- 26-07-2008 19:56
Aanhoudend onweer te Wijbosch,   ( 954)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 26-07-2008 19:55
update: *wow* 67mm sinds 17:30, regent nog steeds   ( 942)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 26-07-2008 20:05
  Denk dat er nog wat volgt vanavond 🙂  
Hugo (Veghel) ( 15m) -- 26-07-2008 20:18
  Wat een verschil op 6 km....  
Hugo (Veghel) ( 15m) -- 26-07-2008 20:14
Re : Aanhoudend onweer te Wijbosch,   ( 694)
Hugo (Veghel) ( 15m) -- 26-07-2008 20:02