Kan snel veranderen 😉

Bericht van: Erik (Veendam) , 26-07-2008 20:03 

Even na 7-en verwachtte je niets meer ...
Wie altijd de wind in de rug wil hebben, komt nooit thuis

Noodweer!   ( 1180)
Wilber (Ulft) -- 26-07-2008 19:59
Whaa   ( 1000)
Wilber (Ulft) -- 26-07-2008 20:05
  Re : toppen tot FL500 (17 km)  
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 26-07-2008 20:07
?!!   ( 601)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 26-07-2008 22:28
  FL500?? meen je dat Ben?  
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 26-07-2008 20:25
Re : zie SIGMET op TT-707   ( 867)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 26-07-2008 20:28
Niet te geloven zeg...   ( 738)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 26-07-2008 20:32
Re : Niet te geloven zeg...   ( 787)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 26-07-2008 20:40
Re : Niet te geloven zeg...   ( 705)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 26-07-2008 20:42
Re : Niet te geloven zeg...   ( 810)
Wilber (Ulft) -- 26-07-2008 20:38
Al met al...   ( 722)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 26-07-2008 20:41
Re : Al met al...   ( 857)
Wilber (Ulft) -- 26-07-2008 22:13
Yep, kregen net maar het staartje mee...   ( 811)
Wilber (Ulft) -- 26-07-2008 20:11
Kiek die radar dan eens vollopen!   ( 1243)
Wilber (Ulft) -- 26-07-2008 20:14
Zware klappers nu in ZW en groenige kleur.   ( 805)
Wilber (Ulft) -- 26-07-2008 20:16
Wij hebben de dans ontlopen 🙁   ( 930)
Arnaud (Doetinchem) -- 26-07-2008 20:27
Didam onder vuur...   ( 755)
Ramon (Didam) -- 26-07-2008 20:12
Re : Noodweer!   ( 881)
presikhaafse frans -- 26-07-2008 20:04
Mooi, komt er hier ook nog wat ?   ( 891)
Bas (Nijmegen) -- 26-07-2008 20:00
oeps zie nu de radar pas...   ( 785)
Bas (Nijmegen) -- 26-07-2008 20:06
Kan snel veranderen 😉   ( 767)
Erik (Veendam) -- 26-07-2008 20:03
Het kwam ook uit het totaal niets verschijnen.   ( 817)
Wilber (Ulft) -- 26-07-2008 20:18
Re : Kan snel veranderen 😉   ( 724)
Joost (Gouda) ( -6m) -- 26-07-2008 20:11