Niet nog eens! 🙁

Bericht van: Michaël (Zoersel) , 28-07-2008 18:09 

Oké, ik ben een weerliefhebber, maar ik wil niet nog eens zo'n nacht meemaken! Teveel is teveel.

Groeten

Michaël
Bericht laatst bijgewerkt: 28-07-2008 18:10

Twee convergentielijnen; worden we gesandwiched😀?   ( 1370)
Robin (Barendrecht) -- 28-07-2008 18:02
Re : Twee convergentielijnen; worden we gesandwiched😀?   ( 653)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 28-07-2008 18:18
Re : Twee convergentielijnen; worden we gesandwiched😀?   ( 626)
presikhaafse frans -- 28-07-2008 18:28
Dat bots hier boven mij 😋   ( 799)
Joris (Mendonk (Gent)) -- 28-07-2008 18:05
België in de tang?? Gisterenavond leuk schouwspel bij ons   ( 713)
Kimme (Bever) -- 28-07-2008 18:05
  Radarbeelden erbij  
Robin (Barendrecht) -- 28-07-2008 18:04
Niet nog eens! 🙁   ( 639)
Michaël (Zoersel) -- 28-07-2008 18:09