Da's de bekende 'onweersneus' vermoed ik

Bericht van: Saskia (Wageningen) , 28-07-2008 21:23 

Agv dalende koele en daardoor dichtere lucht onder de bui stijgt de luchtdruk.

Luchtdrukstijging in de bui.   ( 756)
JC (Bocholt/B-Limburg) -- 28-07-2008 21:01
Vrij algemeen, hier ook gezien   ( 613)
mavlo77 (Fijnaart) -- 28-07-2008 21:03
Da's de bekende 'onweersneus' vermoed ik   ( 578)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 28-07-2008 21:23
Re : Da's de bekende 'onweersneus' vermoed ik   ( 570)
JC (Bocholt/B-Limburg) -- 28-07-2008 21:44
Re : Da's de bekende 'onweersneus' vermoed ik   ( 680)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 28-07-2008 22:25
Re : Vrij algemeen, hier ook gezien   ( 592)
JC (Bocholt/B-Limburg) -- 28-07-2008 21:09
Ziet er goed uit hoor   ( 910)
Fabian (Bergen op Zoom) ( 8m) -- 28-07-2008 21:15