Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : Goudse bui vanuit Kudelstaart
Bericht van: Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) , 28-07-2008 21:54
Net eventjes een gat in het altocumulusveld en de top was slechts kort zichtbaar in de avondzon.
Slechte foto door duisternis en sterk ingezoomd
Quote selectie
Bericht laatst bijgewerkt: 28-07-2008 21:55
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Whaletje die van de bui losliet, plensbui en wat weerlicht.
(
1160)
Remko (Gouda) -- 28-07-2008 21:50
Foto´s vanuit Nieuwegein bij de Lek.
(
946)
Marianne (Utrecht/Leidscherijn) -- 28-07-2008 22:00
Re : Foto´s vanuit Nieuwegein bij de Lek.
(
679)
Remko (Gouda) -- 28-07-2008 22:24
Re : Goudse bui vanuit Kudelstaart
(
1108)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 28-07-2008 21:54
Re : Goudse bui vanuit Kudelstaart
(
725)
Remko (Gouda) -- 28-07-2008 22:03
Re : je hebt pb opsurfer
Jeroen (Breukelen) -- 28-07-2008 22:12
Re : Goudse bui vanuit Kudelstaart
(
692)
Cliffie (Gouda) -- 28-07-2008 21:57
Re : Goudse bui vanuit Kudelstaart
(
661)
Joost (Gouda)
(
-6m)
-- 28-07-2008 22:12
Re : Goudse bui vanuit Kudelstaart
(
697)
Cliffie (Gouda) -- 28-07-2008 22:17
Re : Goudse bui vanuit Kudelstaart
(
640)
Joost (Gouda)
(
-6m)
-- 28-07-2008 22:28
Re : Goudse bui vanuit Kudelstaart
(
679)
Remko (Gouda) -- 28-07-2008 22:22
Re : Goudse bui vanuit Kudelstaart
(
643)
Joost (Gouda)
(
-6m)
-- 28-07-2008 22:29
Re : Goudse bui vanuit Kudelstaart
(
625)
Remko (Gouda) -- 28-07-2008 22:33