Idem uit het Kalmthoutse

Bericht van: Johan (Nieuwmoer) , 23-11-2008 17:10 








Enkele sfeerbeeltjes uit Brugge *PICS*   ( 1641)
Benny (Beveren - Roeselare) ( 24m) -- 23-11-2008 16:47
Tjonge, dat is wel erg veel sneeuw zeg   ( 830)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-11-2008 16:56
  Sinaai: Minstens 5cm sneeuw!!!  
Joris (Mendonk (Gent)) -- 23-11-2008 17:44
Re : Enkele sfeerbeeltjes uit Brugge *PICS*   ( 1155)
koentje75 (Assebroek-Brugge) -- 23-11-2008 17:03
Re : Enkele sfeerbeeltjes uit Brugge *PICS*   ( 1037)
koentje75 (Assebroek-Brugge) -- 23-11-2008 17:21
Re : Enkele sfeerbeeltjes uit Brugge *PICS*   ( 753)
koentje75 (Assebroek-Brugge) -- 23-11-2008 17:22
  Onderkant eraf gezaagd? 😉 😋  
Wilber (Ulft) -- 23-11-2008 17:27
Re : Onderkant eraf gezaagd? 😉 😋   ( 836)
koentje75 (Assebroek-Brugge) -- 23-11-2008 17:41
Re : Onderkant eraf gezaagd? 😉 😋   ( 755)
Wilber (Ulft) -- 23-11-2008 17:45
Prachtig! Echt winter 🙂   ( 626)
Erik (Veendam) -- 23-11-2008 17:09
In Lint viel 5 cm sneeuw : foto's   ( 1176)
Weerstation Lint (Antwerpen - Belgiƫ) -- 23-11-2008 17:28
Ook 2 foto's van hier   ( 894)
Lode (Aalter) -- 23-11-2008 17:09
Idem uit het Kalmthoutse   ( 920)
Johan (Nieuwmoer) ( 16m) -- 23-11-2008 17:10