Ik denk..

Bericht van: Jim (Voorburg) , 24-11-2008 18:14 

dat je alle 3 de links in hetzelfde vak hebt gezet voor een foto te uploaden. Dat moet in het vak daaronder voor meerdere foto's tegelijk.
Enjoy life!

besneeuwde avondsferen   ( 1038)
Vincent (Westerhaar, Ov) -- 24-11-2008 17:29
nog drie foto's   ( 857)
Vincent (Westerhaar, Ov) -- 24-11-2008 17:30
  Re : nog drie foto's  
Vincent (Westerhaar, Ov) -- 24-11-2008 17:31
  Re : nog drie foto's  
Vincent (Westerhaar, Ov) -- 24-11-2008 17:31
Re : nog drie foto's   ( 622)
Astrid(Losser) -- 24-11-2008 17:33
Re : nog drie foto's   ( 556)
Vincent (Westerhaar, Ov) -- 24-11-2008 17:35
Ja 🙂   ( 664)
Christian (Elst gld) -- 24-11-2008 17:38
Ik denk..   ( 503)
Jim (Voorburg) -- 24-11-2008 18:14