Re : Foto's tripje Ardennen + sneeuwchaos Houthalen

Bericht van: Jef (Zolder, Limburg) , 24-11-2008 19:16 

Mooie foto's en verslag.
Eerste foto is genomen aan de Pont du Centenaire in Hockai?


Oui 🙂

Foto's tripje Ardennen + sneeuwchaos Houthalen   ( 869)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 24-11-2008 17:54
Re : Foto's tripje Ardennen + sneeuwchaos Houthalen   ( 461)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 24-11-2008 18:25
Re : Foto's tripje Ardennen + sneeuwchaos Houthalen   ( 434)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 24-11-2008 19:16