Ook positief

Bericht van: Justin (noordeloos) , 24-11-2008 19:37 

Boel lijkt helemaal op slot te gaan. Misschien wat inversie of, hopelijk, een doorbraak van kou 'over de noord'.

gr. Justin


Taxatie-thread W2008-2009   ( 1264)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 24-11-2008 19:30
Zijn best aardige kaarten   ( 689)
Sander (Nieuwegein) -- 24-11-2008 19:34
positief   ( 639)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 24-11-2008 19:34
Re : positief   ( 498)
presikhaafse frans -- 24-11-2008 21:10
Ook positief   ( 641)
Justin (noordeloos) ( -2m) -- 24-11-2008 19:37
Weinig van te zeggen   ( 525)
Dieter Lombaert (Asse) ( 220m) -- 24-11-2008 20:20
Re : Taxatie-thread W2008-2009   ( 500)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 24-11-2008 19:53
Er zitten mogelijkheden in, maar de details zijn fout .   ( 588)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 24-11-2008 19:54
Re : Er zitten mogelijkheden in, maar de details zijn fout .   ( 704)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 24-11-2008 20:00
Re : Er zitten mogelijkheden in, maar de details zijn fout .   ( 551)
Ernest (Maassluis) -- 24-11-2008 20:04
Re : Er zitten mogelijkheden in, maar de details zijn fout .   ( 523)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 24-11-2008 20:30