Re : Foto's van vandaag later op de middag..

Bericht van: Daisytjuu (Gaanderen) , 24-11-2008 22:15 

volgens mij een weerstation in de sneeuw.
mooi aangelegd overigens.🙂

Groet Erna.

Foto's van vandaag later op de middag..   ( 798)
Daisytjuu (Gaanderen) -- 24-11-2008 17:59
Re : Foto's van vandaag later op de middag..   ( 471)
Daisytjuu (Gaanderen) -- 24-11-2008 19:15
Re : Foto's van vandaag later op de middag..   ( 559)
Wilber (Ulft) -- 24-11-2008 21:43
Re : Foto's van vandaag later op de middag..   ( 454)
Daisytjuu (Gaanderen) -- 24-11-2008 22:15