'K denk dat den Johan ergens anders zit 😉.

Bericht van: Katya - As (B) , 29-12-2008 20:40 

De temperaturen buiten worden gemeten vanop de eerste verdieping 🙂.

ik snap niets meer van die kaarten   ( 1622)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 29-12-2008 20:04
Eindelijk weer een winterschildering van Joachim...   ( 689)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 29-12-2008 20:25
Joachim, bedankt 😉   ( 632)
Sietse (Den Haag) -- 29-12-2008 20:51
😀   ( 664)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 29-12-2008 20:14
Re : 😀   ( 665)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 29-12-2008 20:18
Re : 😀   ( 654)
Gert C (Drongen) ( 11m) -- 29-12-2008 21:05
Re : 😀   ( 646)
Gert C (Drongen) ( 11m) -- 29-12-2008 20:58
Hier zat ik op te wachten!   ( 773)
Jeroen (Centr A`pen) -- 29-12-2008 20:18
o jee, een fan   ( 669)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 29-12-2008 20:23
EEN? Je hebt er hier   ( 679)
Jeroen (Centr A`pen) -- 29-12-2008 20:33
Nee, ik zou de site niet repareren   ( 569)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 29-12-2008 22:11
  Re : Johan bedankt, echt prachtig 😀  
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 29-12-2008 20:33
  'K denk dat den Johan ergens anders zit 😉.  
Katya - As (B) ( 74m) -- 29-12-2008 20:40
Jaaaaaaaaaa !   ( 666)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 29-12-2008 20:36
Re : ik snap niets meer van die kaarten   ( 551)
Wouter (Mol) ( 22m) -- 29-12-2008 21:39
Re : ik snap niets meer van die kaarten   ( 562)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 29-12-2008 22:22
  😀  
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 30-12-2008 00:07
😀   ( 782)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 29-12-2008 20:08
Weer een hele mooie Joachim 🙂   ( 649)
Erik (Veendam) -- 29-12-2008 20:27
  Hij is weer ouderwets klasse Joachim! 😀  
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 29-12-2008 20:22
super   ( 601)
alexander (Wortegem - Petegem) ( 67m) -- 29-12-2008 20:57