Dat mag altijd 😉

Bericht van: Walter (Ridderkerk, NL) , 29-12-2008 22:53 

En met een beetje wind erbij gaat het nog wat sneller misschien doordat de stollintgswarmte van het ijs direct wordt afgevoerd

  15 daagse netjes  
Daniƫl (Blauwestad-Oldambt) -- 29-12-2008 22:28
Mag ik alvast voorzichtig..   ( 797)
Wietse (Groningen) -- 29-12-2008 22:41
Dat mag altijd 😉   ( 562)
Walter (Ridderkerk, NL) -- 29-12-2008 22:53
Re : Mag ik alvast voorzichtig..   ( 650)
Ernest (Maassluis) -- 29-12-2008 23:03
UGKB nu toch veel zachte lijntjes   ( 804)
Erik (Veendam) -- 29-12-2008 22:34
klopt   ( 555)
sebastiaan (bussum) -- 29-12-2008 22:55
Re : prachtig! 🙂   ( 521)
VdeV(Heerenveen) -- 29-12-2008 23:24
Re : 15 daagse netjes   ( 577)
Roeland (Deurne - NL) -- 29-12-2008 22:44
Re : 15 daagse netjes   ( 726)
Ernest (Maassluis) -- 29-12-2008 22:36
  Idem  
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 30-12-2008 00:18
Re : 15 daagse netjes   ( 608)
Richard (Spijkenisse) -- 29-12-2008 22:41