Re : Die ijspret heeft ook zijn schaduwkant...

Bericht van: Oud-Gebruiker <ID-1912> , 30-12-2008 16:10 

Te gek, is er nu niemand die een handje, touw of wat dan ook toesteekt ?

IJspret   ( 1245)
Bert(Apeldoorn) -- 30-12-2008 15:53
Heerlijke schaatsdag!   ( 726)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 30-12-2008 16:00
Prachtig he?   ( 549)
Erik (Veendam) -- 30-12-2008 16:15
Heb ik gedaan   ( 595)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 30-12-2008 16:18
  Foto's volgen dus nog 🙂  
Erik (Veendam) -- 30-12-2008 16:38
Re : Die ijspret heeft ook zijn schaduwkant...   ( 1034)
Wietse (Groningen) -- 30-12-2008 16:01
Re : Die ijspret heeft ook zijn schaduwkant...   ( 682)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 30-12-2008 16:10
Re : Die ijspret heeft ook zijn schaduwkant...   ( 656)
Bert(Apeldoorn) -- 30-12-2008 16:11
Jaren geleden ook daar geschaatst onder dezelfde condities   ( 638)
Sebas (Weesp) -- 30-12-2008 17:06
Griezelig hoor!   ( 679)
Erik (Veendam) -- 30-12-2008 16:14
Hier dezelfde beelden 🙂   ( 660)
Erik (Veendam) -- 30-12-2008 16:12
Potverdikkie! 😀   ( 796)
Christian (Elst gld) -- 30-12-2008 15:56
Ja !   ( 662)
Bert(Apeldoorn) -- 30-12-2008 16:00
Trouwens   ( 690)
Christian (Elst gld) -- 30-12-2008 16:01
Re : Trouwens   ( 577)
Bert(Apeldoorn) -- 30-12-2008 16:18
Hier in Wageningen ook!   ( 526)
Yorick (Hilversum) -- 30-12-2008 16:34