Ze kunnen ook een nachtje blijven.

Bericht van: Edwin (Schüttorf-D-) , 31-12-2008 16:36 

Kan iedereen zich "de Birne vollziehen" en -a Sonja Barend -morgenochtend gezond weer op.🙂

Niet meer zo mistig als eerder vandaag   ( 681)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 31-12-2008 16:28
Re : Wel meer dan vorig jaar zelfde tijd   ( 786)
RemcoF (Amstelveen) -- 31-12-2008 16:33
Mist verdwijnt hier ook   ( 487)
Henk L. (Groningen) -- 31-12-2008 16:32
Ze kunnen ook een nachtje blijven.   ( 445)
Edwin (Schüttorf-D-) -- 31-12-2008 16:36
Re : Ze kunnen ook een nachtje blijven.   ( 405)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 31-12-2008 16:39