12Z is een prima run!

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 31-12-2008 18:25 

Stukken beter dan de 6Z.
Jammer alleen dat het kwik nu niet wil dalen en eerder stijgt.
Bericht laatst bijgewerkt: 31-12-2008 18:28
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

Het gemiddelde op +144   ( 1200)
Albert (Delfzijl) -- 31-12-2008 18:04
12Z is een prima run!   ( 729)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-12-2008 18:25
Re : Jan Gerke-moyenne   ( 786)
Ernest (Maassluis) -- 31-12-2008 18:13
  Moet toch weer juist lukken dat het ginder is hé😉  
sebastiaan (Tienen/Vlaams-Brabant) -- 31-12-2008 18:18
Hee vriend...   ( 739)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 31-12-2008 18:15
Re : Hee vriend...   ( 683)
Ernest (Maassluis) -- 31-12-2008 18:22
Re : Hee vriend...   ( 610)
Dieter Lombaert (Asse) ( 220m) -- 31-12-2008 18:37
  Zit ie weer in de hoek waar de klappen vallen!  
André (Vianen) -- 31-12-2008 18:16
Gewoon de realiteit Ernest   ( 637)
Jan Gerke (Damwoude) -- 31-12-2008 18:36
Re : Gewoon de realiteit Ernest   ( 603)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 31-12-2008 18:38
En iedereen beleeft het weer vanuit de eigen woonplaats   ( 562)
Jan Gerke (Damwoude) -- 31-12-2008 18:49
  Re +1  
Jeffrey (Leeuwarden) -- 31-12-2008 19:33
Re : En iedereen beleeft het weer vanuit de eigen woonplaats   ( 507)
Ernest (Maassluis) -- 31-12-2008 19:29
Jij begrijpt het niet   ( 485)
Jan Gerke (Damwoude) -- 31-12-2008 19:46
Re : Jij begrijpt het niet   ( 512)
Ernest (Maassluis) -- 31-12-2008 20:10
Re : Het gemiddelde op +144   ( 731)
Ingmar (Amsterdam) -- 31-12-2008 18:07
Re : Het gemiddelde op +144   ( 949)
Albert (Delfzijl) -- 31-12-2008 18:11