Re : Waarom negatief?

Bericht van: Jaap (Enkhuizen) , 01-01-2009 18:38 

Man,we hebben net een stuk of 10 winters achter de rug met helemaal niks,wat zanik je nou?

Virtueel schaatsplezier!   ( 1242)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 01-01-2009 17:23
De ijsbanen zijn hier vandaag alweer gesloten   ( 1055)
Jan Gerke (Damwoude) -- 01-01-2009 17:29
Re : De ijsbanen zijn hier vandaag alweer gesloten   ( 851)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 01-01-2009 17:33
Re : De ijsbanen zijn hier vandaag alweer gesloten   ( 795)
Ernest (Maassluis) -- 01-01-2009 17:35
Haha 😀 Mijn terughoudendheid was terecht   ( 830)
Jan Gerke (Damwoude) -- 01-01-2009 17:37
Niks d'r van. IJsbanen hier gewoon allemaal open...   ( 826)
Johan (Hardegarijp) -- 01-01-2009 17:46
Akkerwoude ging om 13.00u open; inmiddels dicht   ( 735)
Jan Gerke (Damwoude) -- 01-01-2009 17:49
Re : Akkerwoude ging om 13.00u open; inmiddels dicht   ( 704)
Johan (Hardegarijp) -- 01-01-2009 17:55
Re : Akkerwoude ging om 13.00u open; inmiddels dicht   ( 611)
Jaap (Enkhuizen) -- 01-01-2009 18:05
Re : Akkerwoude ging om 13.00u open; inmiddels dicht   ( 534)
peter (utrecht) -- 01-01-2009 18:28
Beter dan dit? Momenteel regen bij + 2,8°C   ( 569)
Jan Gerke (Damwoude) -- 01-01-2009 18:10
Minder dan 1% van de bevolking woont in jouw omgeving   ( 507)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 01-01-2009 21:27
Re : Beter dan dit? Momenteel regen bij + 2,8°C   ( 600)
Jaap (Enkhuizen) -- 01-01-2009 18:18
Waarom negatief?   ( 537)
Jan Gerke (Damwoude) -- 01-01-2009 18:20
Re : Waarom negatief?   ( 550)
Jaap (Enkhuizen) -- 01-01-2009 18:38
Non-argument   ( 502)
Jan Gerke (Damwoude) -- 01-01-2009 18:42
Ik begrijp sommigen wel   ( 587)
Jan Gerke (Damwoude) -- 01-01-2009 18:09
  Re : +1  
Jeffrey (Leeuwarden) -- 01-01-2009 18:01
Re : Akkerwoude ging om 13.00u open; inmiddels dicht   ( 531)
Ernest (Maassluis) -- 01-01-2009 18:29
Re : Akkerwoude ging om 13.00u open; inmiddels dicht   ( 550)
Dieter Lombaert (Asse) ( 220m) -- 01-01-2009 18:45
  't Is donderdag...... niet zondag  
Martin (Dordrecht) ( -2m) -- 01-01-2009 18:45
Re : 't Is donderdag...... niet zondag   ( 491)
Willem (Meppel) -- 01-01-2009 19:16
Re : 😀 😀 😀   ( 446)
Willem (Meppel) -- 01-01-2009 19:05
Re : ach straks weer een andere run die vast weer beter is   ( 525)
Pieter(Hoofddorp) -- 01-01-2009 18:03
Re : Virtueel schaatsplezier!   ( 716)
Ernest (Maassluis) -- 01-01-2009 17:31
Re : Virtueel schaatsplezier!   ( 623)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 01-01-2009 17:36
500 km noordelijker dat hoog   ( 969)
Jan Gerke (Damwoude) -- 01-01-2009 17:34