Re : Nog zo'n 1 😀

Bericht van: Ernest (Maassluis) , 02-01-2009 12:11 


En die woont notabene in Utrecht en heeft nu net de eerste paar uur lichte dooi gehad, na 4 dagen non-stop te hebben kunnen schaatsen en waar nog minimaal 4 dagen aan vast geplakt worden.

Dit is echt de limit Paul.

Even wat 'voorspellingen' evalueren   ( 1230)
Jan Gerke (Damwoude) -- 02-01-2009 08:56
-1 ...Absoluut oneens!   ( 719)
Walter (Ridderkerk, NL) -- 02-01-2009 09:28
+100   ( 635)
Robin (Barendrecht) -- 02-01-2009 09:34
Hier twee dagen kunnen schaatsen   ( 700)
Jan Gerke (Damwoude) -- 02-01-2009 09:35
Dat is de winter...   ( 674)
Oud-Gebruiker <ID-2577> ( 1000m) -- 02-01-2009 09:59
Sorry hoor   ( 575)
René (Groningen) -- 02-01-2009 11:10
  ochtendhumeurtje 😉  
René (Groningen) -- 02-01-2009 11:12
+1   ( 1138)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 02-01-2009 08:59
Re : +1 ??????   ( 630)
Teun (Westland) -- 02-01-2009 10:05
Re : Nog zo'n 1 😀   ( 551)
Ernest (Maassluis) -- 02-01-2009 12:11
Vriest het al weer bij je Jan-Gerke?   ( 686)
Erik (Veendam) -- 02-01-2009 09:27
Nee 🙁 😀   ( 687)
Jan Gerke (Damwoude) -- 02-01-2009 09:32
Leeuwarden nu ook in de vorst; -0,4 graden Celcius (EDIT)   ( 649)
Erik (Veendam) -- 02-01-2009 09:35
Jawel, maar al veel eerder vannacht   ( 636)
Jan Gerke (Damwoude) -- 02-01-2009 09:37
Re : Jawel, maar al veel eerder vannacht   ( 582)
Niek (Enschede) -- 02-01-2009 10:02
Re : Even wat 'voorspellingen' evalueren   ( 626)
Roy (Zaanstad--) -- 02-01-2009 09:33
Ik beschouw gewoon de weersomstandigheden   ( 682)
Jan Gerke (Damwoude) -- 02-01-2009 09:39
Re : Ik beschouw gewoon de weersomstandigheden   ( 753)
Roy (Zaanstad--) -- 02-01-2009 09:45
Oudjaarsdag - 4?   ( 610)
Jan Gerke (Damwoude) -- 02-01-2009 09:48
  Re : Ja , hier in Landsmeer ook Tmax -4c !  
Frank (Landsmeer) -- 02-01-2009 09:52
Hier dit jaar alleen nog maar negatieve temps.   ( 796)
domien (Overpelt) -- 02-01-2009 08:59
Re : Even wat 'voorspellingen' evalueren   ( 542)
Ernest (Maassluis) -- 02-01-2009 12:12
Re : Even wat 'voorspellingen' evalueren   ( 689)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 02-01-2009 09:16
Sorry hoor   ( 620)
Roel (Melderslo) ( 23m) -- 02-01-2009 10:06
Waarom zou ik verhuizen?   ( 562)
Jan Gerke (Damwoude) -- 02-01-2009 10:32
Re : Waarom zou ik verhuizen?   ( 576)
Ernest (Maassluis) -- 02-01-2009 12:22
Re : Even wat 'voorspellingen' evalueren   ( 588)
Gea Beilen ( Dr ) -- 02-01-2009 11:13
Zegt de man met in de laatste dagen van december   ( 546)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 02-01-2009 12:19