Wordt er in Volendam trouwens al een week geschaatst?

Bericht van: Ruben (Neeroeteren) , 02-01-2009 13:02 

Het is zo stil van de kant van onze Wimpie.

Het is eigenlijk lachwekkend...   ( 1998)
Luke (Amsterdam Airport Schiphol) -- 02-01-2009 12:42
  Je vergeet dan nog een zekere Frans..met zijn pessimisme..  
Marnix(Nieuwpoort) -- 02-01-2009 12:49
Ja, hoe zou hetb zijn met Frans 😉   ( 873)
Rikkie (Meerhout) -- 02-01-2009 12:55
Re : Ja, hoe zou hetb zijn met Frans 😉   ( 773)
VdeV(Heerenveen) -- 02-01-2009 13:03
Re : Je vergeet dan nog een zekere Frans..met zijn pessimisme..   ( 792)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 02-01-2009 12:56
  +1!  
Seppie (Buren GLD.) -- 02-01-2009 12:53
Re : Het is eigenlijk lachwekkend...   ( 809)
Ludwig Baert (wetteren) -- 02-01-2009 12:54
Hier kiekepluimen nu na een uurtje gewoon lichte sneeuw   ( 752)
sebastiaan (Tienen/Vlaams-Brabant) -- 02-01-2009 12:58
  Gaat hier lekker door  
sebastiaan (Tienen/Vlaams-Brabant) -- 02-01-2009 13:06
Wordt er in Volendam trouwens al een week geschaatst?   ( 766)
Ruben (Neeroeteren) -- 02-01-2009 13:02
Wimpie is de bergen aan hett afdenderen met zijn   ( 679)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 02-01-2009 13:38
Re : Het is eigenlijk lachwekkend...   ( 800)
Ernest (Maassluis) -- 02-01-2009 12:55
  +1 ... Helemaal mee eens!  
Rikkie (Meerhout) -- 02-01-2009 13:00
Net geschaatst Ernest   ( 624)
Robin (Barendrecht) -- 02-01-2009 13:25
Re : Het is eigenlijk lachwekkend...   ( 743)
John (dubbeldam) -- 02-01-2009 12:55
Precies !   ( 631)
Rikkie (Meerhout) -- 02-01-2009 12:58
Sommigen moeten werken?   ( 634)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 02-01-2009 13:32
Je hebt helemaal gelijk, maar...   ( 793)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 02-01-2009 12:56
  +1  
René Hartmann (Lelystad) -- 02-01-2009 13:45
Ik reageer eigenlijk nooit, maar hier   ( 753)
Sytse(Terschelling) -- 02-01-2009 13:29
+1   ( 558)
Etienne (StOedenrodeNB) -- 02-01-2009 14:15
Ja die   ( 587)
Wilco (Lelystad) -- 02-01-2009 13:45
Ja die ken ik ook nog ja   ( 612)
Rachid (Groningen) -- 02-01-2009 14:09