Hoe schat je de GD -sneeuwkansen in?

Bericht van: Krijn (Garrelsweer gr.) , 02-01-2009 22:19 

Want ik moet zeggen dat ik dat toetje toch nog wel heel erg op prijs zou stellen.

Nieuwe pluim   ( 1304)
Sander (Nieuwegein) -- 02-01-2009 21:36
Re : Nieuwe pluim   ( 933)
Richard (Spijkenisse) -- 02-01-2009 21:38
Ik denk meer aan het scenario   ( 960)
Sander (Nieuwegein) -- 02-01-2009 21:41
Ter vergelijk die van gisteren en nu   ( 1157)
Albert (Delfzijl) -- 02-01-2009 21:44
Re : Ter vergelijk die van gisteren en nu   ( 948)
Thijs (Arnhem-Zuid) -- 02-01-2009 21:48
Re : Ter vergelijk die van gisteren en nu   ( 633)
Albert (Delfzijl) -- 02-01-2009 21:57
Hoe schat je de GD -sneeuwkansen in?   ( 578)
Krijn (Garrelsweer gr.) -- 02-01-2009 22:19
Eerlijk antwoord   ( 613)
Albert (Delfzijl) -- 02-01-2009 22:34