Heb ik het mis Sjoerd ...

Bericht van: Krijn (Garrelsweer gr.) , 02-01-2009 22:32 

als kleine wijzigingen de winter ook zomaar ook een stuk kraniger kan maken?
Bericht laatst bijgewerkt: 02-01-2009 22:32

15-daagse: Alleen op korte termijn wat kouder.*edit   ( 1140)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 02-01-2009 22:21
Net goed   ( 679)
Albert (Delfzijl) -- 02-01-2009 22:31
Re : 15-daagse: Alleen op korte termijn wat kouder.   ( 757)
Willem (Meppel) -- 02-01-2009 22:25
Veel beter in lijn met GFS   ( 784)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 02-01-2009 22:27
Heb ik het mis Sjoerd ...   ( 670)
Krijn (Garrelsweer gr.) -- 02-01-2009 22:32
Re : Ja en nee   ( 688)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 02-01-2009 22:38
Eerste dagen gewoon   ( 648)
Joost (Gouda) ( -6m) -- 02-01-2009 22:26
Die korte termijn lijkt nog 9 dagen te duren 😉   ( 732)
Erik (Veendam) -- 02-01-2009 22:28
Dat viel mij ook op.   ( 833)
Sebas (Weesp) -- 02-01-2009 23:18