Re : vrieskou heeft het gehele land te pakken

Bericht van: Robin (Spijkenisse) , 02-01-2009 22:51 

lelystad ook weer goed koud!!! Mooi station!

Robin

vrieskou heeft het gehele land te pakken   ( 1092)
Younes (Zoetermeer) -- 02-01-2009 22:47
Re : vrieskou heeft het gehele land te pakken   ( 509)
Robin (Spijkenisse) -- 02-01-2009 22:51
Re : vrieskou heeft het gehele land te pakken   ( 633)
Sjaak (Hengelo - Ov) -- 02-01-2009 22:48
Idd 😀 Ik had het ook opgemerkt 🙂   ( 560)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 02-01-2009 22:51
Re : vrieskou heeft het gehele land te pakken   ( 505)
Remco (Terneuzen) -- 02-01-2009 22:54