Re : "Vanaf woensdag vette dooi tot eind januari"

Bericht van: Martijn (Vlaardingen) , 03-01-2009 00:55 

Trouwens een open deur...

'als het gaat vriezen, heeft ijs kans om aan te groeien' 😀

Of ben ik nu heel gemeen?

Sorry Helga! 😉
Rode pillen, blauwe pillen, zenuwachtig, vingers trillen, site verversen, pluimen staren, ondanks alles rust bewaren...

"Vanaf woensdag vette dooi tot eind januari"   ( 1126)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 03-01-2009 00:37
Re : "Vanaf woensdag vette dooi tot eind januari"   ( 650)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 03-01-2009 00:55
Re : "Vanaf woensdag vette dooi tot eind januari"   ( 819)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 03-01-2009 00:43
oh oh oh......wat een waardeloos artikel   ( 860)
Luke (Amsterdam Airport Schiphol) -- 03-01-2009 01:04
Die heeft al eerder bewezen niet de slimste te zijn   ( 1283)
Ruben (Neeroeteren) -- 03-01-2009 00:40
Re : "Vanaf woensdag vette dooi tot eind januari"   ( 885)
Mark (Rhoon) -- 03-01-2009 00:41
  gaat om niveau van de journaliste, ANNEMART VAN RHEE  
Luke (Amsterdam Airport Schiphol) -- 03-01-2009 01:07
  gezien de naam lijkt me dat een man hoor!  
arthur (Stompetoren NH) -- 03-01-2009 10:56
gezien de foto lijkt me dat een vrouw hoor!   ( 686)
Luke (Amsterdam Airport Schiphol) -- 03-01-2009 12:07
Ik heb geen namen genoemd hoor!   ( 660)
Mark (Rhoon) -- 03-01-2009 01:17
CAPS LOCKS.... 😀   ( 781)
Luke (Amsterdam Airport Schiphol) -- 03-01-2009 01:31
Ik weet dat Helga   ( 821)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 03-01-2009 00:44
  Oei, nu doe ik geen oog meer dicht. 🙂  
Albert (Delfzijl) -- 03-01-2009 00:44
Dat zelfde zei Peter Timofeef   ( 818)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 03-01-2009 00:45
Link naar artikel   ( 822)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 03-01-2009 00:46
Re : "Vanaf woensdag vette dooi tot eind januari"   ( 924)
Krystian (Hilvarenbeek, Noord-Brabant) -- 03-01-2009 00:40
Ze leest hier mee he..   ( 772)
Robin (Rotterdam) -- 03-01-2009 00:46
Mee eens.   ( 706)
Jim (Voorburg) -- 03-01-2009 00:49
Ze had gewoon ff haar dagje niet..   ( 677)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 03-01-2009 00:52
Re : "Vanaf woensdag vette dooi tot eind januari"   ( 701)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 03-01-2009 00:54
Re : "Vanaf woensdag vette dooi tot eind januari"   ( 723)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 03-01-2009 00:57
Re : "Vanaf woensdag vette dooi tot eind januari"   ( 637)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 03-01-2009 01:08
Heren, leer eens lezen   ( 559)
Eric, Rotterdam -- 03-01-2009 09:55
Re : Heren, leer eens lezen   ( 555)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 03-01-2009 10:53
  Bord op schoot! 😉  
Mark (Rhoon) -- 03-01-2009 00:58
Re : "Vanaf woensdag vette dooi tot eind januari"   ( 808)
Pieter (Alblasserdam) -- 03-01-2009 00:41