Re : Schiphol WINT inhaalrace 🙂

Bericht van: RemcoF (Amstelveen) , 03-01-2009 03:31 

3u20:
Schiphol -8.3 (daarmee koudste nacht deze winter tot nu)
R'dam -6.9

Ook noemenswaardig:
Twente -8.6
De Bilt -8.3

Nu wachten tot het kaartje is getekend 🙂

Een geslaagde chase is pas compleet als je hem deelt

Rotterdam doet flink mee!   ( 954)
RemcoF (Amstelveen) -- 03-01-2009 02:32
Re : Schiphol doet inhaalrace..   ( 833)
RemcoF (Amstelveen) -- 03-01-2009 02:35
Re : Schiphol doet inhaalrace..   ( 576)
Eric, Amsterdam -- 03-01-2009 02:40
Re : Schiphol doet inhaalrace..   ( 500)
RemcoF (Amstelveen) -- 03-01-2009 02:44
Re : Schiphol doet inhaalrace..   ( 547)
Eric, Amsterdam -- 03-01-2009 02:49
Re : Update 2u50   ( 519)
RemcoF (Amstelveen) -- 03-01-2009 03:01
Re : Schiphol WINT inhaalrace 🙂   ( 565)
RemcoF (Amstelveen) -- 03-01-2009 03:31
Re : Rotterdam WINT inhaalrace 🙂   ( 501)
Youri (Zoetermeer) -- 03-01-2009 07:21
GELIJKSPEL 😀   ( 480)
Peter (Haarlem) -- 03-01-2009 10:35
Re : Grrr, ik kan ook nooit even gaan slapen 🙁   ( 451)
RemcoF (Amstelveen) -- 03-01-2009 12:30
Re : Kaarje 3u20 erbij   ( 711)
RemcoF (Amstelveen) -- 03-01-2009 03:46
  Sleeuwijk N-Br -5,2 momenteel.  
Roel - Sleeuwijk N-Br -- 03-01-2009 02:40
  -6,0 nu  
Roel - Sleeuwijk N-Br -- 03-01-2009 03:18