Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Ik verwacht nagenoeg geen neerslag
Bericht van: Astrid(Losser) , 03-01-2009 09:37
uit dat front, verpieterd allemaal.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Duitse weerwaarschuwing voor de komende week
(
1309)
Tinus Lichtenvoorde
(
20m)
-- 03-01-2009 09:19
Ik vrees dat het meeste hier als regen valt
(
890)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 03-01-2009 09:33
Op basis van dit kaartje blijft het bij regen
(
678)
Erik (Veendam) -- 03-01-2009 09:37
Harz
(
544)
Peter (Haarlem) -- 03-01-2009 10:05
Ik verwacht nagenoeg geen neerslag
(
679)
Astrid(Losser) -- 03-01-2009 09:37
Ik verwacht wel neerslag
(
608)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 03-01-2009 09:47
Re : Ik vrees dat het meeste hier als regen valt
(
512)
Johan (Nieuwmoer)
(
16m)
-- 03-01-2009 10:17
Is EC niet positiever?
(
650)
Lars (Antwerpen) -- 03-01-2009 09:47
Verschil is wel
(
583)
Stijn (Leuven) -- 03-01-2009 09:51
Flink winter t/m woensdag!
(
860)
Erik (Veendam) -- 03-01-2009 09:30
Frank Deboosere gaat voor lokaal zeer strenge vorst!
(
901)
Lars (Antwerpen) -- 03-01-2009 09:31
Kaarten KMI erbij!
(
832)
Lars (Antwerpen) -- 03-01-2009 10:07
Re : Kaarten KMI erbij!
(
503)
Robin (Spijkenisse) -- 03-01-2009 10:30