Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Dinsdag ijskoud, maar in het noorden dooi
Bericht van: Jan Gerke (Damwoude) , 03-01-2009 11:13
Ja, het zal ook eens anders in deze winter, hé?!
Quote selectie
De Visbak geeft en de Visbak neemt
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
GFS06z: sneeuw voor midden en zuiden van de Benelux
(
1242)
Jan Gerke (Damwoude) -- 03-01-2009 11:08
Hoe schatten jullie de kansen in
(
855)
stevie waregem -- 03-01-2009 11:11
Standaardsituatie
(
635)
Stijn (Leuven) -- 03-01-2009 11:55
Heel België in de sneeuw
(
843)
Jan Gerke (Damwoude) -- 03-01-2009 11:12
+120 u weer zachter..
(
983)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 03-01-2009 11:12
Dinsdag ijskoud, maar in het noorden dooi
(
1246)
Jan Gerke (Damwoude) -- 03-01-2009 11:13
hier ist pas koud.
Piet Berger (Simpelveld)
(
169m)
-- 03-01-2009 11:15
????
(
588)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 03-01-2009 11:31
Re : Dinsdag ijskoud, maar in het noorden dooi
(
618)
Dirk (Utrecht) -- 03-01-2009 11:32
Waar kan ik dat soort kaarten vinden op wz?
(
650)
Martijn (Vlaardingen)
(
-2m)
-- 03-01-2009 11:46
Re : Waar kan ik dat soort kaarten vinden op wz?
(
740)
Jelle (Ham)
(
23m)
-- 03-01-2009 11:56
Idd hier nu weer stuk zachter met wind
(
589)
Miguel (Varsenare)
(
15m)
-- 03-01-2009 11:14
Slechte run voor het GROOTSTE deel van NEDERLAND
(
1001)
Jan Gerke (Damwoude) -- 03-01-2009 11:16
Re : Slechte run voor het GROOTSTE deel van NEDERLAND
(
493)
Robin (Spijkenisse) -- 03-01-2009 13:38
Re : Slechte run voor het GROOTSTE deel van NEDERLAND
(
743)
Jeroen (Hoofddorp) -- 03-01-2009 11:31
Re : Slechte run voor het GROOTSTE deel van NEDERLAND
(
696)
Jelle (Ham)
(
23m)
-- 03-01-2009 11:35
Re : Slechte run voor het GROOTSTE deel van NEDERLAND
(
598)
Jeroen (Hoofddorp) -- 03-01-2009 11:40
Re : Slechte run voor het GROOTSTE deel van NEDERLAND
(
597)
Jelle (Ham)
(
23m)
-- 03-01-2009 11:50
Re : GFS06z: sneeuw voor midden en zuiden van de Benelux
(
741)
Theo (Buren Ameland) -- 03-01-2009 11:13
Re : GFS06z: sneeuw voor midden en zuiden van de Benelux
(
797)
Piet Berger (Simpelveld)
(
169m)
-- 03-01-2009 11:13
Re : GFS06z: sneeuw voor midden en zuiden van de Benelux
(
798)
Marco-Woerden -- 03-01-2009 11:11
Re : GFS06z: sneeuw voor midden en zuiden van de Benelux
(
640)
Enduk (Kampen) -- 03-01-2009 11:17