Re : In het noorden vanaf woensdag dooi

Bericht van: Dies , 03-01-2009 19:16 

Nóg een schaatsdag...dan hebben we er hier in het z-w 6 gehad 🙂

GFS ensemble 12 Z   ( 1017)
Albert (Delfzijl) -- 03-01-2009 18:33
mensen het is onzeker   ( 651)
Younes (Zoetermeer) -- 03-01-2009 18:52
In het noorden vanaf woensdag dooi   ( 707)
Jan Gerke (Damwoude) -- 03-01-2009 18:40
Volgens dit ensemble ja   ( 655)
Albert (Delfzijl) -- 03-01-2009 18:48
Jij blijft nog hopen Albert 😉   ( 533)
Erik (Veendam) -- 03-01-2009 18:53
Re : Jij blijft nog hopen Albert 😉   ( 503)
Albert (Delfzijl) -- 03-01-2009 19:13
UK12z geeft ook verzachting voor het noorden vanaf woensdag   ( 677)
Jan Gerke (Damwoude) -- 03-01-2009 18:54
Als die noordelijke aanpunting van dat hoog nou iets meer ..   ( 580)
Erik (Veendam) -- 03-01-2009 18:57
Re : Het noorden is groter dan Damwoude   ( 499)
VdeV(Heerenveen) -- 03-01-2009 20:58
Voorlopig over en uit na woensdag?   ( 685)
Erik (Veendam) -- 03-01-2009 18:43
Ja, lijkt op een vrij vlotte verzachting voor het noorden   ( 629)
Jan Gerke (Damwoude) -- 03-01-2009 18:47
Grafiekje voor Oost-Groningen 🙂   ( 952)
Erik (Veendam) -- 03-01-2009 19:06
Re : In het noorden vanaf woensdag dooi   ( 509)
Dies -- 03-01-2009 19:16
Re : In het noorden vanaf woensdag dooi   ( 466)
Enduk (Kampen) -- 03-01-2009 19:40