Liever niet Jaap

Bericht van: Robin (Barendrecht) , 04-01-2009 14:11 

Het natte ijs met natte sneeuw erop is geen gunstige combi. Zeker als daarna de vorst wederom invalt. Laat het maar bij regen blijven zodat het ijs mooi vlak blijft🙂

'T Kan nog voor het Midden   ( 1525)
Marco-Woerden -- 04-01-2009 14:01
Re : 'T Kan nog voor het Midden   ( 856)
Bart Heusden aan de maas -- 04-01-2009 14:03
Re : 'T Kan nog voor het Midden   ( 922)
Marco-Woerden -- 04-01-2009 14:06
Re : 'T Kan nog voor het Midden   ( 695)
Bart Heusden aan de maas -- 04-01-2009 14:11
Intranet KNMI   ( 1748)
Rob Sluijter (De Bilt) -- 04-01-2009 14:06
Terecht....   ( 1020)
Luke (Amsterdam Airport Schiphol) -- 04-01-2009 14:33
  +1! (al betaal ik in BelgiĆ« belastingen 😉 )  
Stijn (Brussel) -- 04-01-2009 14:50
Re : Terecht....   ( 699)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 04-01-2009 15:00
  En waar komt de rest van het geld dan vandaan? 😉  
Meteo Delfzijl -- 04-01-2009 15:13
Re : bedrijven   ( 640)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 04-01-2009 15:17
Re : bedrijven   ( 571)
Takkie (Amstelveen) -- 04-01-2009 15:20
Re : Intranet KNMI   ( 632)
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 04-01-2009 15:43
Re : Intranet KNMI   ( 1122)
Marco-Woerden -- 04-01-2009 14:08
Re : Intranet KNMI   ( 1076)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 04-01-2009 14:12
Re : 'T Kan nog voor het Midden   ( 823)
Jaap (Gouda) -- 04-01-2009 14:08
Liever niet Jaap   ( 722)
Robin (Barendrecht) -- 04-01-2009 14:11
Re : Liever niet Jaap   ( 577)
Jaap (Gouda) -- 04-01-2009 14:24
Re : Liever niet Jaap   ( 632)
Marco-Woerden -- 04-01-2009 14:12
Re : Liever niet Jaap   ( 574)
Robin (Barendrecht) -- 04-01-2009 14:22
Re : 'T Kan nog voor het Midden   ( 696)
Marco-Woerden -- 04-01-2009 14:09
Re : 'T Kan nog voor het Midden   ( 622)
Jaap (Gouda) -- 04-01-2009 14:17
Re : 'T oosten dan?   ( 759)
IkWilbert -- 04-01-2009 14:08
Re : 'T oosten dan?   ( 689)
Marco-Woerden -- 04-01-2009 14:11
Re : 'T oosten dan?   ( 657)
Roland (Maastricht) ( 80m) -- 04-01-2009 14:19
Hier sneeuwt het gewoon   ( 847)
Arnaud (Doetinchem) -- 04-01-2009 14:17
Lichte motsneeuw/korrelsneeuw   ( 647)
sebastiaan (Tienen/Vlaams-Brabant) -- 04-01-2009 14:31
Re : Lichte motsneeuw/korrelsneeuw   ( 597)
Arnaud (Doetinchem) -- 04-01-2009 14:34
Re : Hier sneeuwt het gewoon   ( 704)
Marco-Woerden -- 04-01-2009 14:20
Het wordt wel een beetje blubber   ( 1177)
Arnaud (Doetinchem) -- 04-01-2009 14:26
Re : Het wordt wel een beetje blubber   ( 639)
Marco-Woerden -- 04-01-2009 14:31