Re : Geen sneeuw (en die komt ook niet); wel genoeg regen

Bericht van: Rachid (Groningen) , 04-01-2009 15:29 

Neemt niet op 🙁

Geen sneeuw (en die komt ook niet); wel genoeg regen   ( 892)
Rachid (Groningen) -- 04-01-2009 15:24
Re : Geen sneeuw (en die komt ook niet); wel genoeg regen   ( 765)
Takkie (Amstelveen) -- 04-01-2009 15:25
Re : Geen sneeuw (en die komt ook niet); wel genoeg regen   ( 682)
Rachid (Groningen) -- 04-01-2009 15:29
Re : Geen sneeuw (en die komt ook niet); wel genoeg regen   ( 1022)
Takkie (Amstelveen) -- 04-01-2009 15:33
Het regent hier al de hele dag   ( 449)
Erik (Veendam) -- 04-01-2009 16:20