Re : Voorwaarschuwing Gladheid

Bericht van: Marco-Woerden , 04-01-2009 16:19 

Blijkbaar😀 zullen wel op het lijntje zitten, zoals gewoonlijk
Let it snow!

Voorwaarschuwing Gladheid   ( 1085)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 04-01-2009 15:59
  En ik er net boven.. Hm..  
Anthony (Rotterdam) -- 04-01-2009 16:07
Re : Voorwaarschuwing Gladheid   ( 754)
alex(hazerswoude) -- 04-01-2009 16:02
Sneeuwdek in Zeeland, N-Brabant en Limburg   ( 1219)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 04-01-2009 16:18
Re : Sneeuwdek in Zeeland, N-Brabant en Limburg   ( 645)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 04-01-2009 16:21
Re : Sneeuwdek in Zeeland, N-Brabant en Limburg   ( 514)
Rob (Dordrecht-Zuid--) -- 04-01-2009 16:43
Re : Sneeuwdek in Zeeland, N-Brabant en Limburg   ( 536)
mavlo77 (Fijnaart) -- 04-01-2009 16:27
Re : Sneeuwdek in Zeeland, N-Brabant en Limburg   ( 594)
Roeland (Deurne - NL) -- 04-01-2009 16:26
Re : Voorwaarschuwing Gladheid   ( 599)
Jaap (Gouda) -- 04-01-2009 16:11
Grensgeval 😉   ( 548)
mavlo77 (Fijnaart) -- 04-01-2009 16:15
Re : Grensgeval 😉   ( 479)
Jaap (Gouda) -- 04-01-2009 16:24
Re : Grensgeval 😉   ( 480)
mavlo77 (Fijnaart) -- 04-01-2009 16:30
Re : Voorwaarschuwing Gladheid   ( 520)
Marco-Woerden -- 04-01-2009 16:19
  😉  
Jaap (Gouda) -- 04-01-2009 16:26
Re : Val ik dus net boven   ( 495)
Pieter(Hoofddorp) -- 04-01-2009 16:11
klopt niks van   ( 521)
Younes (Zoetermeer) -- 04-01-2009 16:32
Duidelijk 🙂 Vroeg te bed vanavond dus! 😉   ( 568)
Rachid (Groningen) -- 04-01-2009 16:11
Tevreden   ( 511)
Erik (Veendam) -- 04-01-2009 16:26
Re : Tevreden   ( 487)
Rachid (Groningen) -- 04-01-2009 16:34
Re : Voorwaarschuwing Gladheid   ( 667)
Bart Heusden aan de maas -- 04-01-2009 16:04
Horror   ( 714)
Robert (Emmeloord) -- 04-01-2009 16:08
Hellevoet en Rotterdam net op t randje   ( 601)
Robin (Rotterdam) -- 04-01-2009 16:11