De winter valt hier binnen. tact +0.4°C

Bericht van: Ruben (Neeroeteren) , 04-01-2009 16:45 

Ahnee, het was al 10 dagen winter! 🙂

Wat een luxe wat een luxe! 🙂

Intussen komt de neerslag steeds verder naar het zuiden!   ( 896)
Jaap (Gouda) -- 04-01-2009 16:31
Dp hier vanaf nu < 0ºC, temp ook dalende, nu 1.8ºC   ( 669)
mavlo77 (Fijnaart) -- 04-01-2009 16:34
Temperatuur hier ook (wat) dalende..   ( 600)
Robert (Emmeloord) -- 04-01-2009 16:36
  Inmiddels weer 0.2 eraf! 😀  
mavlo77 (Fijnaart) -- 04-01-2009 16:44
Gaat inderdaad hard!   ( 599)
Jaap (Gouda) -- 04-01-2009 16:46
In Lemmer is er niets van te zeggen   ( 682)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 04-01-2009 16:42
Re : Lijkt Leeuwarden wel. Niets kapot? 😉   ( 506)
VdeV(Heerenveen) -- 04-01-2009 18:06
Re : Lijkt Leeuwarden wel. Niets kapot? 😉   ( 530)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 04-01-2009 18:32
Kaartje dauwpunten 16u   ( 1203)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 04-01-2009 16:44
Re : Kaartje dauwpunten 16u   ( 563)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 04-01-2009 17:02
Re : Kaartje dauwpunten 16u   ( 557)
Lars (Antwerpen) -- 04-01-2009 16:52
3,7 graad, zal hier eerst regen zijn   ( 576)
Younes (Zoetermeer) -- 04-01-2009 16:37
Te weesp: het is alweer lang geleden maar het regent   ( 667)
Sebas (Weesp) -- 04-01-2009 16:43
GFS 12 gunt het westen nu ook wat   ( 713)
André -- 04-01-2009 16:41
De winter valt hier binnen. tact +0.4°C   ( 683)
Ruben (Neeroeteren) -- 04-01-2009 16:45
  Re : 😀 Tact +0.8°C (Tmax 1.1°C)  
Erik (St-Amands/Klein Brabant) ( 7m) -- 04-01-2009 17:06
Nieuwe run meer neerslag meer sneeuw leuke ochtendspits 😀   ( 849)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 04-01-2009 16:39
  Brugge ook? Want nu lig ik zo op de rand heb ik de indruk  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 04-01-2009 16:52
Re : Brugge ook? Want nu lig ik zo op de rand heb ik de indruk   ( 797)
koentje75 (Assebroek-Brugge) -- 04-01-2009 17:27
Wat is je temp nu?   ( 629)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 04-01-2009 17:33
Re : Wat is je temp nu?   ( 716)
koentje75 (Assebroek-Brugge) -- 04-01-2009 17:55
  Bedankt alletwee! Momenteel nu 1.4°C  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 04-01-2009 18:08
Re : Bedankt alletwee! Momenteel nu 1.4°C   ( 594)
koentje75 (Assebroek-Brugge) -- 04-01-2009 18:13
Re : Wat is je temp nu? **edit**   ( 575)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 04-01-2009 17:45
Re : Wat is je temp nu?   ( 530)
Takkie (Amstelveen) -- 04-01-2009 17:57