Snijdende Noordooster, Tact -4,1 en dalende

Bericht van: Harro (Winsum Gn) , 05-01-2009 09:41 

En geen sneeuw. 🙁

Tact -1.3 en nog sneeuw. op buienradar...   ( 994)
Wayne (Maastricht) ( 67m) -- 05-01-2009 09:15
Snijdende Noordooster, Tact -4,1 en dalende   ( 451)
Harro (Winsum Gn) -- 05-01-2009 09:41
Re : Tact -1.3 en nog sneeuw. op buienradar...   ( 461)
Robin (Spijkenisse) -- 05-01-2009 09:43
Re : Tact -1.3 en nog sneeuw. op buienradar...   ( 414)
Wayne (Maastricht) ( 67m) -- 05-01-2009 09:46
Groningen-centrum, -2,8..nog licht dalend   ( 390)
Alfred (Groningen) -- 05-01-2009 09:57
  Re : Tact -2,7°C. onbewolkt, poederlaagje sneeuw  
Roel(Steenwijk) -- 05-01-2009 09:22