Zaterdag nog een ijsdag..?

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 05-01-2009 17:06 

Opnieuw aflandige wind met vorst.
Mooie run!
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

gfs 12 uur   ( 1111)
sebastiaan (bussum) -- 05-01-2009 16:53
Re : gfs 12 uur   ( 619)
Luke (Amsterdam Airport Schiphol) -- 05-01-2009 17:44
Run is weer iets kouder..   ( 794)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 05-01-2009 17:00
Zaterdag nog een ijsdag..?   ( 723)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 05-01-2009 17:06
ja denk het wel!!   ( 973)
sebastiaan (bussum) -- 05-01-2009 17:09
als we toch bezig zijn..zondag=ijsdag erbij pakken?   ( 888)
sebastiaan (bussum) -- 05-01-2009 17:20
maandag gewoon door..   ( 894)
sebastiaan (bussum) -- 05-01-2009 17:30
vrijdag!   ( 850)
sebastiaan (bussum) -- 05-01-2009 17:04
Re : gfs 12 uur   ( 677)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 05-01-2009 16:58