Re : zaterdag en zondag zachter

Bericht van: Mario Merksem , 05-01-2009 19:43 

Verwacht slechts enkele dagen.

EC: vrijdag ook gewoon koud.   ( 1257)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 05-01-2009 19:25
In het noorden dus fijn aanlandige aanvoer   ( 748)
Jan Gerke (Damwoude) -- 05-01-2009 19:34
Re : In het noorden dus fijn aanlandige aanvoer   ( 733)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 05-01-2009 19:39
Oeps EC 😀   ( 709)
Jan Gerke (Damwoude) -- 05-01-2009 19:42
Re : In het noorden dus fijn aanlandige aanvoer   ( 608)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 05-01-2009 19:47
Re : In het noorden dus fijn aanlandige aanvoer   ( 574)
Ronald (Groningen) -- 05-01-2009 19:42
zaterdag en zondag zachter   ( 783)
sebastiaan (bussum) -- 05-01-2009 19:35
Re : zaterdag en zondag zachter   ( 589)
Mario Merksem -- 05-01-2009 19:43
verschil 10 januari gfs en ec   ( 1122)
sebastiaan (bussum) -- 05-01-2009 19:42
Geeft perfect de onzekerheid aan   ( 581)
Albert (Delfzijl) -- 05-01-2009 19:53
mee eens, gfs ens op deze dag ok   ( 573)
sebastiaan (bussum) -- 05-01-2009 19:57
Re : Geeft perfect de onzekerheid aan   ( 529)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 05-01-2009 19:56
Re : EC: vrijdag ook gewoon koud.   ( 603)
Mario Merksem -- 05-01-2009 19:39
Zeer slechte operrun   ( 575)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 05-01-2009 20:50
Re : EC: vrijdag ook gewoon koud.   ( 756)
Robin (Spijkenisse) -- 05-01-2009 19:29
  Zaterdag wat minder met een aanlandige wind.  
Sander (Nieuwegein) -- 05-01-2009 19:36
Re : EC: vrijdag ook gewoon koud.   ( 685)
Gert C (Drongen) ( 11m) -- 05-01-2009 19:36
Op het eind   ( 667)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 05-01-2009 20:10
had het ook gezien!   ( 567)
sebastiaan (bussum) -- 05-01-2009 20:17
Re : had het ook gezien!   ( 531)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 05-01-2009 21:00
Re : Poolwervelsplit?   ( 623)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 05-01-2009 20:27
Re : Poolwervelsplit?   ( 593)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 05-01-2009 20:41
Re : Poolwervelsplit?   ( 514)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 05-01-2009 22:19