Re : Dankuwel Koning Winter voor deze

Bericht van: Hans (Eindhoven) , 05-01-2009 22:07 

Hoi René, zag inmiddels ook jouw foto's! Wat een pak daar bij jullie zeg, hier ligt zo tussen de 5 en 6 cm.

groet, Hans

Dankuwel Koning Winter voor deze   ( 1470)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 05-01-2009 21:31
Re : Dankuwel Koning Winter voor deze   ( 614)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 05-01-2009 21:43
Re : Dankuwel Koning Winter voor deze   ( 535)
René (Oss) -- 05-01-2009 21:45
Re : Dankuwel Koning Winter voor deze   ( 595)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 05-01-2009 22:07
Re : Dankuwel Koning Winter voor deze   ( 519)
Jeroen(Hoorn) ( -2m) -- 05-01-2009 21:59