Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
ZZW is voor vrijwel heel NL nog goed hoor.
Bericht van: Jaap-Jan (Assendelft) , 05-01-2009 22:31
Parallel aan de kust. Alleen direct aan de kust wellicht wat dooi.
Quote selectie
Zie mijn Facebookpagina 'Jaap-Jan's Weerbericht' of www.ijsvereniging.nl!
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Pluim Ec 12z: koude zaterdag erbij gesprokkeld
(
1699)
Pieter (Alblasserdam) -- 05-01-2009 21:41
Tis jammer dat er vrijwel geen neerslag valt.
(
716)
Jim (Voorburg) -- 05-01-2009 22:15
YES!!!! We love W09!!
(
737)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 05-01-2009 22:29
Ongelooflijk met zo'n kaart
(
1262)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 05-01-2009 21:44
Frank zie dit voorbeeld winter 1979
(
1085)
Rob (Dordrecht-Zuid--) -- 05-01-2009 22:38
Re : toch wel grappig
(
616)
Richard (Den Haag) -- 05-01-2009 23:01
Re : Ongelooflijk met zo'n kaart
(
815)
Ton (Papendrecht) -- 05-01-2009 21:51
Re : Ongelooflijk met zo'n kaart
(
1090)
Ernest (Maassluis) -- 05-01-2009 21:50
Even een theoretisch vraagje Ernest...
(
648)
Martijn (Vlaardingen)
(
-2m)
-- 05-01-2009 22:53
Wrijving aan het aardoppervlak...
(
862)
Saskia (Diepenveen)
(
5m)
-- 05-01-2009 23:39
Dank je voor de uitleg!
(
611)
Martijn (Vlaardingen)
(
-2m)
-- 05-01-2009 23:46
Re : Dank je voor de uitleg!
(
796)
Saskia (Diepenveen)
(
5m)
-- 06-01-2009 00:00
Re : Even een theoretisch vraagje Ernest...
(
613)
Ben (Lelystad)
(
13m)
-- 05-01-2009 23:27
Dank Ben!
(
583)
Martijn (Vlaardingen)
(
-2m)
-- 05-01-2009 23:35
Re : Dank Ben!
(
647)
Ben (Lelystad)
(
13m)
-- 05-01-2009 23:45
Uiteraard weet ik dat...
(
855)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 05-01-2009 22:08
Re : Uiteraard weet ik dat...
(
646)
Ernest (Maassluis) -- 05-01-2009 22:42
ZZW is voor vrijwel heel NL nog goed hoor.
(
698)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 05-01-2009 22:31