Poeh! Dat slootje?

Bericht van: Diederik (Antwerpen, 14de verdieping) , 06-01-2009 13:09 

Dat komt nog niet aan de knieën, wat zeg ik, de enkels van onze Damse Vaart.
Ga en spoel uw mond met zeep!

De Damse Vaart   ( 1566)
Marc (Brugge) ( 6m) -- 06-01-2009 12:28
Re : De Damse Vaart   ( 969)
Ernest (Maassluis) -- 06-01-2009 12:32
Re : De Damse Vaart   ( 910)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 06-01-2009 12:38
Re : De Damse Vaart   ( 711)
Marc (Brugge) ( 6m) -- 06-01-2009 13:24
Re : De Damse Vaart   ( 806)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 06-01-2009 12:52
Re : De Damse Vaart   ( 748)
Gerard(Sluis, Z-Vl) -- 06-01-2009 13:23
Die hollanders toch é 🙂   ( 779)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 06-01-2009 12:55
😀   ( 672)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 06-01-2009 13:01
Re : De Damse Vaart   ( 706)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 06-01-2009 12:51
Dit is niet zomaar "een water" !!!!   ( 1024)
Diederik (Antwerpen, 14de verdieping) -- 06-01-2009 12:39
Ik vind het geen ideale schaatsplek   ( 769)
Gert C (Drongen) ( 11m) -- 06-01-2009 13:16
Ooh Damse Vaart, wij aanbidden u😉   ( 817)
sebastiaan (Tienen/Vlaams-Brabant) -- 06-01-2009 12:59
Re : Dit is niet zomaar "een water" !!!!   ( 824)
Ernest (Maassluis) -- 06-01-2009 12:59
Amen! 🙂   ( 704)
Wouter (Heist aan zee) ( 1m) -- 06-01-2009 13:28
Sorry hé Wouter 😀   ( 677)
Gert C (Drongen) ( 11m) -- 06-01-2009 13:39
Wie had het meeste pijn, de madam of jij?😀   ( 662)
sebastiaan (Tienen/Vlaams-Brabant) -- 06-01-2009 14:05
Allebei met de schrik vanaf gekomen   ( 716)
Gert C (Drongen) ( 11m) -- 06-01-2009 14:43
Je ziet wat je allemaal aan de Damse Vaart kunt overhouden😉   ( 726)
Wouter (Heist aan zee) ( 1m) -- 06-01-2009 14:53
Ik hou ook niet van madammen met een bontjas. 😉   ( 687)
Wouter (Heist aan zee) ( 1m) -- 06-01-2009 13:46
ja, dat zijn zo van die mensen...   ( 692)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 06-01-2009 14:00
Hoezo, niet in Nederland?   ( 1117)
Luke (Amsterdam Airport Schiphol) -- 06-01-2009 13:06
Poeh! Dat slootje?   ( 774)
Diederik (Antwerpen, 14de verdieping) -- 06-01-2009 13:09
dat je dat kan zien...   ( 681)
Luke (Amsterdam Airport Schiphol) -- 06-01-2009 13:19
  He, die vaart ken ik 😀  
Rico (Hoofddorp) ( 3m) -- 06-01-2009 13:20
  😀  
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 06-01-2009 12:49
  En ook in mijn stad zijn ze door de microbe gebeten.  
Wouter (Heist aan zee) ( 1m) -- 06-01-2009 14:03
De Brugse Reitjes.   ( 1172)
Wouter (Heist aan zee) ( 1m) -- 06-01-2009 14:02