Re : Uitslag poll minimumtemperatuur

Bericht van: Niek (Enschede) , 07-01-2009 12:32 

En wat dacht je van 2 januari 1997 Vl.Twente.....

Uitslag poll minimumtemperatuur   ( 1034)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 07-01-2009 11:13
Jiehoe!!   ( 482)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 07-01-2009 11:58
gefeliciteerd jaap jan   ( 539)
sebastiaan (bussum) -- 07-01-2009 11:19
Weer 0.1ºC ernaast...   ( 471)
Lucas (Eindhoven-Noord) -- 07-01-2009 12:15
Re : Uitslag poll minimumtemperatuur   ( 450)
Niek (Enschede) -- 07-01-2009 12:32
Re : Uitslag poll minimumtemperatuur   ( 468)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 07-01-2009 13:12
Proficiat Jaap Jan, ik heb het ook niet slecht gedaan 0.2°C   ( 479)
sebastiaan (Tienen/Vlaams-Brabant) -- 07-01-2009 11:35