Re : Bedankt allemaal

Bericht van: VdeV(Heerenveen) , 07-01-2009 14:58 

De Friescheveen plassen klinkt wel goed, ligt op veengrond kennelijk.

Schaatsen in Groningen   ( 903)
VdeV(Heerenveen) -- 07-01-2009 12:56
Re : Schaatsen in Groningen   ( 640)
Johan Kamphuis (Zuidhorn) -- 07-01-2009 14:41
Re : Schaatsen in Groningen + foto's   ( 1120)
Daniƫl (Blauwestad-Oldambt) -- 07-01-2009 13:12
Voor actuele melding: link   ( 758)
Alfred (Groningen) -- 07-01-2009 13:23
Hoe is de IJskwaliteit nu?   ( 646)
Erik (Veendam) -- 07-01-2009 13:22
  Trouw publiceerde vandaag een mooie schaatskaart  
Alwin (Zeist-West) -- 07-01-2009 12:58
Hmm, weinig Brabantse lezers gok ik ?   ( 680)
Hugo (Veghel) ( 15m) -- 07-01-2009 13:04
Re : Trouw publiceerde vandaag een mooie schaatskaart   ( 576)
Niek (Enschede) -- 07-01-2009 14:25
Re : Schaatsen in Groningen   ( 1060)
Alwin (Zeist-West) -- 07-01-2009 13:02
  Re : dank je 🙂 Hier heb ik wat aan.  
VdeV(Heerenveen) -- 07-01-2009 13:11
Re : Schaatsen in Groningen   ( 607)
Alfred (Groningen) -- 07-01-2009 13:12
De Friesche Veenplas   ( 699)
Harro (Winsum Gn) -- 07-01-2009 13:10
Re : De Friesche Veenplas   ( 608)
Alfred (Groningen) -- 07-01-2009 13:13
Re : Bedankt allemaal   ( 592)
VdeV(Heerenveen) -- 07-01-2009 14:58