Al een tijdje niet meer hoeven klagen, maar na de onverwachte +6.1C en de nog altijd overtrekkende lichte tot matige regenbuien heeft het ijs een rake klap gekregen.
Die vorst zie ik ook zo 1-2-3 niet terugkomen met die wind van zee en zonder opklaringen.
Bah! erg jammer.
Quote selectie
( 1258)
( 628)
( 1121)
( 529)
( 774)
( 579)
( 533)