Waarom het allemaal weer goedkomt

Bericht van: Alwin (Zeist-West) , 07-01-2009 19:08 

Uitstraling en... (spreekt voor zich!)






Waarom het allemaal weer goedkomt   ( 1322)
Alwin (Zeist-West) -- 07-01-2009 19:08
Re : Waarom het allemaal weer goedkomt   ( 638)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 07-01-2009 20:01
Voorlopig een koude, maar zeker   ( 610)
Dieter Lombaert (Asse) ( 220m) -- 07-01-2009 20:46
Re : Voorlopig een koude, maar zeker   ( 545)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 07-01-2009 21:00
Re : Voorlopig een koude, maar zeker   ( 508)
Ernest (Maassluis) -- 07-01-2009 21:31
Re : Waarom het allemaal weer goedkomt   ( 1028)
Udenhoutse Frans -- 07-01-2009 19:25
In heel Europa inderdaad 🙂   ( 682)
Stijn (Brussel) -- 07-01-2009 19:30
Marseille , barcelone , milaan , overal en hier restjes 😀!   ( 612)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 07-01-2009 19:33
Waarom het allemaal weer goedkomt, Waar? Op de Wadden? 😀   ( 1009)
Theo (Buren Ameland) -- 07-01-2009 19:26
Met een aanlandige wind niet op de Wadden   ( 661)
Alwin (Zeist-West) -- 07-01-2009 19:33
Re : Met een aanlandige wind niet op de Wadden   ( 817)
Theo (Buren Ameland) -- 07-01-2009 19:43