Niet omdat we extreme koude of sneeuw gehad hebben. Maar gewoon omdat we meer dan 2 weken elke dacht minstens in de nacht vorst gehad hebben. Ook sta ik van vorige week donderdag op het ijs op het donkmeer. Dat zal zeker tot zondag/maandag nog kunnen. En dat is al lange geleden dat dit nog eens kon.
( 577)
( 554)
( 568)
( 496)
( 542)
( 576)