Ik ben daar vandaag nog geweest.

Bericht van: Jim (Voorburg) , 08-01-2009 16:44 

Ligt idd ijs, maar er waren geen schaatsers.
Enjoy life!

Grote verschillen tussen PP en KNMI {EDIT KNMI AANPASSING}   ( 1964)
Chris (Den Haag) -- 08-01-2009 14:37
Denk dat PP gewoon gelijk krijgt.   ( 831)
Erik (Veendam) -- 08-01-2009 14:41
Re : Denk dat PP gewoon gelijk krijgt.   ( 732)
Robin (Spijkenisse) -- 08-01-2009 14:53
Re : Grote verschillen tussen PP en KNMI {EDIT KNMI AANPASSING}   ( 579)
Robin (Spijkenisse) -- 08-01-2009 16:06
Re : Grote verschillen tussen PP en KNMI {EDIT KNMI AANPASSING}   ( 722)
Jan Willem (Gouda) ( -2m) -- 08-01-2009 15:31
Re : Grote verschillen tussen PP en KNMI {EDIT KNMI AANPASSING}   ( 664)
Frank (Landsmeer) -- 08-01-2009 15:55
@ Chris   ( 593)
john heydanus -- 08-01-2009 16:14
Re : wooohoooo   ( 572)
Richard (Den Haag) -- 08-01-2009 16:43
Ik ben daar vandaag nog geweest.   ( 581)
Jim (Voorburg) -- 08-01-2009 16:44
Re : Grote verschillen tussen PP en KNMI   ( 1017)
Robin (Spijkenisse) -- 08-01-2009 14:40
Re : Grote verschillen tussen PP en KNMI   ( 599)
Gea Beilen ( Dr ) -- 08-01-2009 15:07
Re : Grote verschillen tussen PP en KNMI   ( 863)
Rick (Terborg Gld) ( 13m) -- 08-01-2009 14:45