Welkom Wilma, met je voorkeuren

Bericht van: Hans (Eindhoven) , 08-01-2009 21:36 

sneeuw en onweer zul je veel gelijkgestemden treffen hier! Hier in de regio van vanmorgen 07 tot vanmiddag 13:30 af en aan uitsneeuwende mist zodat ook hier alles weer een fris nieuw wit laagje kreeg!

In Deventer mist goed uitgesneeuwd   ( 1495)
Wilma (Doesburg) -- 08-01-2009 18:21
  Welkom! Zo wat een sneeuw!  
Robin (Barendrecht) -- 08-01-2009 18:35
Is volgens mij niet alleen van vandaag 😉   ( 598)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 08-01-2009 20:50
Re : Is volgens mij niet alleen van vandaag 😉   ( 884)
Wilma (Doesburg) -- 08-01-2009 21:37
Welkom Wilma!   ( 522)
Ronald (Deventer) -- 08-01-2009 20:57
  Welkom Wilma.....wat veel sneeuw!  
Alie (Weebosch gem Bergeijk NL) ( 37m) -- 08-01-2009 18:56
Re : In Deventer mist goed uitgesneeuwd   ( 692)
mark wolvenne terwolde -- 08-01-2009 21:21
Da's nog eens een binnenkomer!   ( 688)
Jorge (Middelburg) -- 08-01-2009 18:32
Kom net uit Deventer terug in Doetinchem...   ( 803)
Wilber (Ulft) -- 08-01-2009 18:43
Welkom..   ( 615)
Jeroen K (zoetermeer) -- 08-01-2009 18:26
  Welkom! Wow uitsneeuwende mist wil ik ook wel eens 🙂  
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 08-01-2009 18:48
welkom   ( 716)
niels(moerbeke)oost-vlaanderen -- 08-01-2009 18:24
Welkom Wilma, met je voorkeuren   ( 632)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 08-01-2009 21:36